4;de advent me kalas!

Här grejar vi för fullt här hemma just nu.. eller a vi tog en pause här precis =)  Vi har iaf bakat klart muffinsen nu.. blev choklad muffins me pepparkaks smak i =)  Hoppas dom blev godare än va dom ser ut haha!! Dom ville inte riktigt stelna i ugnen så dom ser lite halv knäppa ut :P

Noel tog en lång sovmorgon idag iaf.. jag gick till och med upp före honom :) Men han vakna strax efteråt när jag börja bröta runt i köket :)


En liten kille som snarkar gott fortfarnade fast klockan närmar sej 9 :)

 

Men ja som sagt han vakna när jag börja greja å skulle såklart komma upp och vara med och baka ! Han tycker de e spännande att få sitta i sin stol vid diskbänken och kolla vad jag gör.. speciellt när man får smaka lite på godsakerna... han blev överlycklig att att få slicka slickepotten :P haha! Å nej jag ser inte de som något farligt, han lär inte dö av lite socker ;)


Men vi ska väl fortsätta greja här nu... strax börja me pajerna åså.. väntar bara på pappa då vi hade glömt en ingrediens ;P  Tur man har snäll familj som hjälper till när de blir så :) Vid 2 tiden kommer släkten iaf å då ska allt vara klart + att jag ska ha hunnit duscha å göra iordning Noel.. puh ! Hoppas farmor hinner ner lite tidigare ;D
Vet inte ens vad jag ska ha på mej än hehe !


Kommentarer
Sara säger:

Hoppas du får ett mysigt kalas! :)

2011-12-18 | 14:41:22
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Jag ger helst inte Edvin choklad, för han har fått smaka på en muffins en gång och när han inte fick mer än litegrann blev han skitsur och skrek rakt ut hur länge som helst, haha stackars liten som ville ha mer :P



Edvin är faktiskt inte så intresserad av granen, men det kanske kommer. Han har tagit ner en julkula och sprang omkring med den en stund men det var allt..

2011-12-18 | 20:00:53
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback