Underbar känsla!

Nu tänke jag krypa ner i sängen å glo lite på tre kronor tror jag :)  Ny duschad å nytvättade lakan precis upptagna ifrån torrktumlaren!! Så gott!! hihi.. måste ju va en av dom skönaste sakerna, att få lägga sej i nytvättade lakan när man själv e precis nytvättad oxå höhö!

Imon är SISTA dagen.. gud tycker jag har tjötat om den här nedräkningen i en evighet nu å nu äntligen är jag på sista dagen, ändå kändes de som de va igår jag skrev 2 veckor kvar.. dessa 7 jobb veckor har gått så jäkla fort!!:P Å som sagt, ja ångrar absolut inte att jag hoppa in å jobba lite å tog en pause i mamma ledigheten.  Noel behövde lite pappa tid han oxå, och skönt att spara in lite mamma dagar, de är ju lite annorlunda å va själv, hade vi vart två betalande i detta hushållet hade jag lätt kunnat gå hemma tills Noel va närmare 2 år.. men nu är de inte så, men jag trivs faktiskt väldigt bra me å bara vara jag och Noel just nu och vill inte ha in någon annan i vårat hushåll just nu : )
Men nu ska jag verkligen njuta av å vara mamma ledig, mer än vad jag gjorde innan ja börja jobba! De är nog de som är skönast me att ha jobbat lite nu, jag värdesätter tiden jag får vara hemma med Noel på ett helt annat sätt nu !:)

Så imon är en bra dag! Sista arbetsdagen och Noel kommer hem vid 4 igen och då blir allt som vanligt! ♥

Haha Noel ser ut som en lite pensionär som ska gå ner till dom andra små gubbarna å spela boule ;) Mamma sa att han gick runt me sin lilla rullator haha!!
Lilla hatten har vi dock pakat ner i spara lådan nu så den började bli lite tight:(
Men han provar här sina ny mokasiner, dom va lite stora, men de gör la inget, han trippa runt så bra i dom ändå :) Dom är med döskallar på och är ifrån Novastar.



Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

sötnoel!



hur lägger ni upp vårdnaden?



önskar er en trevlig helg! kramis!

2011-08-11 | 23:51:18
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback