Trååk!

Jag har tråkigt.. har nu suttit å läst bloggar i typ en timma haha.. alltid kul å läsa va alla ni andra har för er.. men de blir lite jobbigt å bara sitta å läsa å läsa oxå, behöver en pause:P  Men Noel sover fortfarande, måste vart en trött liten kille =)
Jag har iaf hunnit få i mej lite mat oxå.. blev lite rester ifrån kyckling grytan igår !

Här e min lilla fånge tidigare idag hehe.. han smyg matchar sina sängkläder !:P

 

Nån dag nästa vecka ska jag även sänka ner Noels säng nu.. Innan har han ju behövt lite hjälp för att ta sej upp och stå som han tycker e så kul!:P Men som ni ser på bilderna så ere inte långt kvar tills han gör de själv nu, han ställer sej på knäna å står där å hoppar,å tar sej nästan upp på fötterna, men sätter sej sen ner på knäna eller rumpan igen haha:P


Kommentarer
Ida o Nellie säger:

Nämen! Vad roligt :) ja, alex har allt pratat om Noel med! Det är väldigt roligt att läsa om andra som har barn i samma ålder :) var i Borås bor ni? Kram!

2011-08-21 | 20:15:33
Bloggadress: http://hansoida.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin säger:

Nån som vill UPP! :D



Men! Inte!? Efter en närmare titt (har tidigare gluttat på avstånd :D) kunde jag inte hålla mig, knep dom snabbt som attan! :)

2011-08-21 | 20:42:28
Bloggadress: http://annacondas.wordpress.com
Mia...Mamma till Lexie säger:

Åhåå.. STORA killen!! Tänk vad dom växer snabbt. I bland bara på nån dag liksom!!



Lexie har inte heller reagerat på sprutorna som tur är!! Ingen kan ju vara glade än vi föräldrar när det är så!



Hoppas Ni haft en bra helg.

kram

2011-08-21 | 21:26:42
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Ja det är som du säger, det finns massor med frukt och grönsaker som man liksom glömmer bort. Det enda jag hört är att man ska vara försiktig med röda frukter och bär fram till ett års ålder om jag inte minns fel. Men kollar man fruktpure så finns det ju varianter med röda bär från 6 månader. Viggo får smaka lite av allting numera, även våran mat som vi äter. Men eftersom att vi har salt i maten så blir det bara en pytte liten bit att mumsa på. Får han inte smaka blir han galet arg, haha, lilla matvraket!



Jag har testat att ge Viggo mosad banan/persika, banan/plommon, banan/kiwi och han älskar dem allihopa! Banan ger ju lite söttma och jag inbillar mig att det mättar bättre.

2011-08-21 | 22:54:40
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Johanna - Mamma till Charlie - NY BLOGG! (fd myshoebox.se) säger:

Haha, vad sött att han matchar :)



Ja, det där med att jämföra... Man kommer nog alltid att göra det? Fast som du säger, i bloggvärlden kanske det överdrivs lite... :)



Som nu då, nu jämför jag med Charlie, som inte alls försöker ställa sig upp! Fast han gillar att stå, men försöker inte göra det själv än. Han står och gungar i krypställning dock, det är alltid nåt :)

2011-08-21 | 23:09:01
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Ida o Nellie säger:

haha, ja, jag tjatar på Alex hela tiden ;)

Vi bor i Brämhult, helt underbart!

Kram

2011-08-21 | 23:43:36
Bloggadress: http://hansoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback