Tisdag.

Och så var de tisdag...  känner mej hyffsat pigg i dag faktiskt, men konstigt vore väl annat me tanke på att ja somna vid 6 eller nåt igår haha.. vakna vid 9 tiden å gick upp å släckte i lägenheten åså bara å sen gick ja å la mej igen å inom en timma så sov jag nog igen ;) höhö

Något jag bär med mej i huvud å hjärta denna veckan på jobbet utan min Noel är en sak han gjorde i söndags.
Han låg i sin säng å hade vilat en stund å ja låg i min säng å kolla på film. Jag hör att han hade vaknat och ligger å grejar me sin säng mobil å tjötar lite me sej själv.. å ser hur han tittar upp me huvudet över spjälsängsskyddet emellanåt för å se ifall ja va där..sötunge hehe :)
Plötsligt ropar han arg och tittar upp igen å undrar varför tusan ja inte kommer dit för han har ju vaknat :P
Och så plötsligt så ligger han lugnt ner igen och säger sen hur tydligt som helst mamma och tittar sen upp på mej. . då kan ja säga att ja va snabb dit, för varje gång han säger mamma så svarar jag till honom så han ska första vad mamma betyder :P
Men de va så sött, för han sa de så tydligt och titta sen upp på mej å blev såå glad när ja kom bort till honom :)

Innan har de ju mest bara vart mammmammaa  men nu var de ett så tydligt mamma som de bara går ♥

 

 


Kommentarer
Lina säger:

Haha jag vet :P han är en liten lintott också, va ju mörkt när han va mindre men nu börjar det ljusna! :) kram

2011-08-09 | 09:36:39
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Josefine säger:

vad skönt att höra, då känns det inte så jättetidigt ändå :) det här känns bättre för mig och Alva också så det kör vi nog på i fortsättningen !



ååh sa han mamma ?? jag lääängtar till den dagen Alva säger mamma, jag kommer nog att dö då tror jag, haha !

2011-08-09 | 11:55:27
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Mina killar går på Trollgården på sjöbo (den vid matthallen typ) De har 3 avdelningar, varav en är för småbarn. William byter precis upp sig därifrån nu.



På alidebergs dagiset tycker inte jag att det är bra. (men det är ju såklart en smaksak som med allt annat) Jobbade där tillfälligt för några år sedan och gillade varken personalen eller att de endast var 1 avdelning. Kändes som de små blev överkörda.



Hur som är det väldigt svårt det där med dagis.

2011-08-09 | 12:58:34
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Angelika - 18 år och mamma till William <3 säger:

Ja okej, ja då kanske det beror på amningen då :o tackar för dina erfarenheter och din lilla Noel är också supersöt <3

2011-08-09 | 13:52:16
Bloggadress: http://kotek23.blogspot.com
Louise -Lokes mamma säger:

Ååh så gulligt!! :-D. Sv: hm, ja då kanske de är för att jag precis slutat amma då kanske :) hoppas de går över snart för mig med ^^ har funderat lite på ifall dd kunnat vara vitaminbrist eller så.. Men ja hoppas de går över av sig självt :-)

2011-08-09 | 13:58:10
Bloggadress: http://loojsen.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred säger:

Har du fått bloggboken?

2011-08-09 | 17:05:50
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback