Tända lampor !

Usch vilket tråk väder vi har idag, helt grått å regnigt, sitter till och med me lampor tända här inne just nu :S  Inte okej !

De blir ingen dejt med Lina och Aron idag då den stackars mamman hade legat me ont i magen i natt=/
Och det blir heller ingen djurparken med Peter pga vädret .. suck.. vi ska se ifall de är bättre imon ist:)
Men vi ska iaf ta en dejt me Mia och Cassandra i knalleland på en fika !:)  Så något hittar vi på iaf :)

Nu ligger Noel och tar sej en nap iaf och jag tänkte sätta mej lite på hans scrapbooking album :D Har nu gjort klart nyfödd, 3 mån , 5 mån och nu håller jag på me 2 mån :)  Kul kul...

De e viktigt att ha kompisar å krama i sängen:)


Kommentarer
Fia- mamma till Edison säger:

Och vi har strålande sol!! Vi måste bo långt ifrån varann? :)



Tack för tipsen om tradera!! Köksvåg ska införskaffas...

2011-08-19 | 10:40:51
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Oh då måste jag dit och kolla någon dag. Undrar om den är ganska nyöppnad då eller? Jag burkade gå förbi där med hunden när jag fortfarande var aktiv, och har aldrig sett den.Haha!



Köpte förresten en amningskudde på gekås, och den verkar bra. Sover med den i sängen nu. haha.



Ja fy, vädret har verkligen visat sin värsta sida idag! Hoppas det blir bättre i helgen!

Hoppas ni har det bra!

Kramar!

2011-08-19 | 17:21:57
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback