Stor gäsp!

Nu är vi hemkommna ifrån öppnis för en liten stund sen... vi hade ju tänkt att åka ut till Teresa å dom, men jag såg hur trött Noel var så då hade nog bara blivit jobbigt för honom, jag själv är ganska så trött oxå!  Så vi tog bilen hem ist, Noel somna ju så klart nästan så fort jag satte ner honom i stolen, de tar ju typ bara 5 min hem me bilen så de va ju inte så länge.. men av me jackan å sen kröp han ner i sin säng direkt och somnade om :)

Så nu vilar han en stund och jag sitter bara här och tar de lugnt... ska väl läsa lite bloggar nu när jag har lite tid över, va inne på min bloglovin och jag har 401 inlägg att läsa, så ja, jag ligger lite efter som vanligt hehe!  Så först nu ska jag sätta mej å läsa lite va folk gjorde typ i söndags ;)

Sen får vi se vad vi hittar på nu i eftermiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback