Snart snart...

Snaaart får jag gå hem, en halv timma kvar bara..  börjar bli något seg nu!! Kunde ju verkligen inte somna inatt:S Släckte lampan vid typ 1 tiden men låg mest bara å vred å vände på mej å sista gången jag kolla på klockan så va hon kvart över 3..sådär härligt när man vet att klockan ringer halv 6 !!
Meen ändå va jag pigg när jag gick upp i morse, men oftast är de ju så att de slår tillbaka dagen efter, så får la sei mon!!:)


Igår kväll var jag ju iaf duktigt och ansökte om dagisplats för Noel !! :D Jag gjorde de över borås hemsida, smidigt å lätt å kunna göra de på nätet, va bara å skicka efter uppgifter som kom på posten så kunde man logga in å ansöka där sen !:)  Så nu var de fixat iaf.. skönt å slippa tänka på de mer :)

Nu ska jag fixa klart de jag har å göra här nu innan de e dax för hemgång !:)


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Sjukt jobbigt när man inte kan sova!

Var jobbar du någonstans?



Jo, det är himla smidigt att man ska göra det mesta över nätet nu. Vad valde du för förskolor?



Kram Sara

2011-08-08 | 18:58:11
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Ida & Jouline säger:

Ja det skall både bli spännande och nervöst =P

Vi sökte dagisplats när J var 3 månader men vi kommer troligtvis ändå inte få någon plats i slutet av Januari 2012. =(

2011-08-08 | 20:27:22
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Hatar när man inte kan sova

2011-08-08 | 21:36:22
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback