Slöis !

Noel tar just nu sin 4 vila för idag.. men när man e lite hängig så får man vila fler gånger :)
Vi var ute och tog lite frisk luft innan, skulle posta ett macket (haha tur folk säger till än när man e trött å inte vet va man skriver?:P macket va e de lixom? Kanske menar jag paket haha) borta på macken bara.  Va ju kul att vagnen var inlåst i bilen då haha, madde kommer me min nyckel senare.  Så de fick bli att släppa en liten klump på armen ist.. trött arm sen kan ja säga ! ;P
Hade ju tänkt att han skulle fått vila i friska luften i vagnen en sväng, men så blev de ju inte. Så de fick bli sängen när vi kom hem och de gick lika bra tyckte Noel som somna med en gång !:)

Sen kom Farmor och görfar förbi en sväng och sa hej. Farmor hade me sej ett par små söta virkade converse som hon hade gjort. Ett par blå/vita, hon ville göra ett par svart/vita oxå så dom får vi sen när dom e klara ! :D

Jag ligger här inne i vardagsrummet på alla täcken å kuddar fortfarande hehe.. en slöis dag!
I bakgrunden står barnkanalen på haha!
Får väl se hur länge Noel tänkte vila nu å va vi ska hitta på sen.. vi fortsätter väl å mysa bara :)


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Har du postat ett macket på macken? ;) Jag fick läsa raden flera gånger innan jag förstod att det va ett litet stavfel och inte jag som va dum i huvudet. Hahaha!



Ja jag misstänker att det är tänder på g. Va roligt och gulligt att Noel fått sin första tandsing! Ska du börja borsta den direkt? Jag har inte riktigt fattat om man ska ha tandkräm eller inte när dom är så här små, vet du? De mesta borde ju åka ner i magen liksom...

2011-08-30 | 16:47:53
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Angelica säger:

Ja det tänkte vi göra, prova ut vilken bilstol som han sitter bäst i :)

2011-08-30 | 21:46:28
Bloggadress: http://angelicasdagbok.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Man han mår lite bättre iaf?

2011-08-30 | 22:12:51
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback