Skit telefon å tvätt i 80 grader?!

Åhhh va de e mysigt å ha min knoddis hemma igen!!  Han va så go å glad när han kom hem :) Han har typ skrattat sej igenom hela kvällen me mej :P
Att sitta på mammas axlar å titta på sej själv i spegeln va himmlas kul , han skratta så han kikna där uppe;)

Vi tog oss iaf en promenad ute i solen, har vart sommar kväll här idag, riktigt varmt å gött a de ute så kunde gå ut i bara linne :) Vi gick först bort till knalleland för å titta på en tun mössa till Noel, han har en vit/mörblå randig från kappahl ,men S har lyckats glömma å ta me sej den två gånger nu. Så vi gick bort å köpte en ny, fast me svart/vita ränder ist, så nu har han två :)  Vi passade även på att uttnytja ett present kort som Noel hade kvar sen dopet, så de blev 2 bodys å ett par mjukis :) Kan visa imon !
Sen satte vi oss på en bänk utanför i solen så fick Noel mellis :) Vi testa typ nån risgröt på burk idag, de va popis även fast de va lite bitar i faktiskt :)
Gick sen bort och handla lite mat, Noel satt å garva för han fick en brödlimpa å leka med, hon i kassan börja garva åt Noel för han satt å tjoa å banka på den där stackars brödlimpan haha!!

Här hemma blev de lite lek och bus å han drog runt lite i sin gåstol medan ja greja lite i köket.. de har han minsan övat på i sommar hos sin pappa, nu går de undan, tyvärr har han ju inte så jätte stora ytor å röra sej på här pga trösklar.. men men.. :) Han höll nästan på att köra av hälsenan på sin far idag iaf höhö! Så man får banne mej akta sej för den fartdåren!

Nu ska jag iaf krypa ner jämte min myskorv som fick sova i mammas stora säng idag för han vart så saknad hihi !:)

Pga mitt tjöt så glömde jag helt av rubriken hahaha!!  Men iaf så har ju min telefon ballat ur helt idag.. fast jag hoppas det är simkortet å inte telefonen!!  Varje gång telefonen har legat ner en stund å jag inte rört den så måste jag hela tiden trycka in min pinkod .  Å ibland kommer de även upp en flik där de står simkorts byte... så ja ifall folk undrar varför jag är seg på att svara eller varför man inte ens kommer fram till mej så vet ni nu varför.!!
Sen har den smarta delen av mej vart framma igen... när ja kom hem från jobbet så tänkte jag att jag kunde tvätta idag så fixade iordning alla klädhögarna å gick ner me den vita först.. satte på den å så var de inget mer me de sen!   Gick sen ner när ja trodde den va klar, vilket den inte var när ja va där nere, slänger ett snabbt öga på maskinen å kollar då på där man ställer in graderna..80 GRADER?!?! what, hur lyckades jag me detta nu då... va ju helt säker på att mina kläder skulle komma ut lagom till Noel å hans kläder försvunnit helt där inne haha!!
Men de va faktiskt inte så farligt, på mina kläder märkte jag ingen större skillnad faktiskt, kanske va något linne som hade blivit lite kortare, eller så inblilla jag mej bara de bara för att.. men dom bodysarna som var med hade dragit ihop sej en bit, som tur va var de bara bodys i st 62 som ändå skulle packas ner , som nu säkert blev en 56 ist ;) haha... Va nog bara en pyjamas där i som va i hans storlek, som ja nu inte längre är de då ;)  Men ja virrig man är ibland ;)

Oj vilken kvälls novell de blev ;)


Min mysfis ikväll :)  Han fick ha på sej en sån där riktig bebis pyjamas ikväll som ja hitta i garderoben haha.. den kommer från usa :P

Somnade gott gjorde han oxå me två snuttisar :p


Kommentarer
Ida & Jouline säger:

Hahah den missen har jag också gjort någon gång hihi.

Man undrar ibland vart man har huvudet =)

2011-08-13 | 11:00:49
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback