Riktigt trevligt !

Vi har haft en mkt bra dag än så länge :) Nu är ju i och för sej dagen slut och det är kväll.. men vi e inte färdiga med våra äventyr riktigt än :) Vi blev hembjudna till Sandra och Fredrik för tacos... ja nappa ganska fort på deras förslag höhö ;)  Hoppas Noel kan hålla humöret då han verkar va trött redan nu...

Mamma fikan va mkt trevlig idag iaf.. Sara hade bakat jätte gott och vi mammor fick tjöta av oss en massa och bebisarna leka :P
Som ja sa innan så krocka ju fikat me Noels sovtider.. men de gick kanon ändå.. Han lekte en stund när vi kom och sen gick ja och la honom i soffan när vi skulle fika och han sten däcka och sov i 1 1/2 timma :) Duktig kille.. Många blev förvånade att han somna så fort och av sej själv haha.. ja e ganska så bortskämd me de tror jag.. oftast så kan ja bara lägga ner honom även när vi e borta och han somnar!
Sen när han sovit var han fit for fight igen :) Och vid 2 tiden åkte vi hemmåt... då blev de lite mellis och sen gick vi och vilade ihop i sängen.. gott =)

Men nu ska vi bege oss för nu skrev dom att dom hade vart och handlat å va hemma igen :)


Min lilla apa idag :D


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa säger:

Haha här är de precis samma. Jag är också rätt bortskämd. Men ibland är de lite svårare men inte ofta :P

2011-08-22 | 20:16:34
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Ja du har då verkligen tur, att Noel sommar så enkelt! Här är det lite kämpigare...



Och fasen va tuff dress Noel har! En sån vill jag ha till Viggo :)

2011-08-22 | 22:20:02
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Men gu vilken fin dress! Han var helt underbart söt i den!



Tack! Jag älskar mina linser, skulle aldrig kunna leva i enbart glasögon. Så smidigt. Dock behöver jag ju glasögon med, så nu är de beställda =)

Du är ju jättefin i dina glasögon!



Ang babyboxen så tyckte jag faktiskt att det var ganska bra saker i den. När jag fått den med de andra två har det inte varit mycket att ha.



Kram Sara

2011-08-22 | 22:20:52
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Pixxie säger:

Kikar in Allt bra? =D Söt liten bebis, man blir allt sugen nu när min dotter e så stor som 10 år =D kram

2011-08-22 | 22:27:59
Bloggadress: http://pixxxie.blogg.se/
Elin säger:

Hej Frida! Va roligt att du har en blogg! :) Jag älskar ju att läsa mammabloggar. ;) /Elin i mammagruppen

2011-08-23 | 08:34:13
Bloggadress: http://baksakens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback