Morrn morrn folket :)

Här e vi uppe både två faktiskt :) Noel vakna första gången kl 8 idag så då var de lika bra att gå upp båda två tyckte jag ! Så Noel hoppa över välling och fick gröt på direkten och de verkade inte han ha något emot alls , gröt monstret ;)
Jag har precis duschat och Noel sitter och leker nere på golvet.. jag tänkte gå och ta på mej lite kläder nu och sen är de knoddens tur att få kläder på sej :)
Det är ju onsdag och då går vi till öppnis me mammorna =) Även fast de är kasst väder så funderar jag på att gå me dom andra idag iaf, å hoppas på att Noel kanske somnar i vagnen, annars kommer han ju inte få vila förrän vid 12, å de kanske blir lite länge.. jaja vi får se :) De regnar ju inte iaf.. har lite tid å bestämma mej iaf, dom går förbi här hos mej runt halv 10 :)

Men nu på me kläder så vi blir klara iaf !
Vi hörs sen =)


Kommentarer
Helena säger:

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-24 | 10:32:02
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
Josefine säger:

hihi ja det är så kul att jag har fått den ! förstår att det var lite tråkigt för dig som var en av de första :) man skulle ju vara sist egentligen :D hihi

2011-08-24 | 10:33:09
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback