kul !

Kul kväll vi hade igår... började me lite förfest hos Madde och sen gick vi till trandared där Kennys 25 års fest var !:)  Helt okej, men endel skumt folk ?! haha.   Men med Madde har jag alltid kul :P
Mer än så orkar jag faktiskt inte skriva om kvällen...

Är ganska seg idag, men inte bakfull.. så ingen huvudvärk eller nåt sånt här inte :) Skönt!
Just nu sitter jag och väntar på att min lille Knodd ska komma hem.. hans mormor skulle gå en promenix me han hit :)  Så då ska jag bara mysa med honom i några timmar för sen ska han åka till sin far :) Sista veckan nu.. skönt!!


Kommentarer
Zophie säger:

Hejsan. Du kan väl kontakta mig då jag tydligen ska skicka bloggboken till dig. MVH/FiloZophie

2011-08-07 | 15:40:43
Bloggadress: http://www.filozophie.bloggplatsen.se
Elin - Mamma till My säger:

Söta du :)



Kul med lite party!

2011-08-07 | 19:02:48
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback