Hej lördag !

Idag har vi faktiskt sommar är..wiiie.. sol å blå himmel! ! Vi gillart! :)
Idag gick vi upp kl halv 11 haha.. eller a först en flaska vid halv 8 å sen den vanliga omsomningen !:)
Då blev de gröt å sen en massa bus å så har vi kollat på reprisen av Lotta på liseberg, eller a de håller på fortfarande ;p Men noel bestämde sej för å ta en powernap mitt i ist...
Passade på att gå å slänga in en maskin me tvätt då.. vi kör på de idag igen.. å idag i 40 grader ;)
De e fan inte ofta vi tvättar märker jag haha.. vi har samma tvättmedel förpackningar som jag köpte precis innan Noel föddes?!.. å de e såna där vanliga små inga stora haha!!

Men nu tänkte jag hoppa in och ta en dusch innan herren vaknar igen :) sen blir de på med kläder och ut u suuulen :D  Sen i em ska vi åka till Sandared då Noel vill leka me sin bästis å hans mor vill tjöta me sina två fina vänner :) Goa familj!!!  Å snart vankas de bröllop där oxå.. typ en månad kvar nu bara hihi !:D

Men ja duschen va de... hoppas ni har en fin dag och me sol som vi :)


Här uppe va de skoj å sitta...

 

..speciellt när man fick banka å dreggla mamma i huvet ;)

 




Kommentarer
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Ja dom har nog redan lite nöje av varann, eller hur man säger. Elliot kollar alltid så intresserat på Alva och Alva ler alltid jättestort när hon ser Elliot, hihi.

Och ju tjockare desto bättre, man ska ju vara knubbis när man är bebis:)

2011-08-13 | 22:10:02
Bloggadress: http://hannaz.se
i min lilla lilla värld säger:

Här fick vi sol en timme eller 2 innan den bestämde sig för att gå i moln igen =(

2011-08-13 | 22:40:21
Bloggadress: http://saratilling.se
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Haha vad kul! Vet du vad ön heter?

2011-08-13 | 22:50:39
Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback