God eftermiddag !

Back att work..  ikväll finns de en jäkla massa å göra iaf så vi behöver inte va rädda för å bli rastlösa om man säger så !  Skönt att man kan jobba i sin egna tackt iaf.. här behöver man inte stressa :)

Skönt de va å träffa Noel sådär mitt i veckan även om de bara va en kortis.. gosungen min!! Han kändes så stor helt plötsligt haha... på fredag kommer han hem redan vid lunch till mej !!
Vi träffade även lilla Agnes å hennes fina mamma utanför bvc,  hon e bara 2 dagar äldre än Noel å vi går i samma mamma grupp !:)  De är något jag har saknat nu när jag jobbat, min mamma grupp.. så fina människor!!!
Så ska bli riktigt skoj att träffa alla igen nu när man slutar jobba :)  Vi prata om att dra iväg å grilla allihopa eller nåt sånt.. trevligt :)

Men nu ska jag väl jobba på här en stund !
Ha en fin kväll å njut av detta underbara sommar väder som är tillbaka igen som inte jag får ta del av =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback