Fortfarande...

Ligger fortfarande jätte långt efter i blogg världen just nu.. ganska tråkigt å hamna efter !
Så ifall ni undrar varför ja hoppar i kommentarer så ere för jag läser ikapp, men att ja svarar på kommentarer som ni lämnat i erat nyaste inlägg :p
Senaste har ja vart både dålig på att hinna läsa och blogga själv.. men försöker ta mej en stund på kvällen iaf!:) Men alltid när ja sitter vid datorn så kommer jag in på så mkt annat å göra samtidigt, trycka på länkar som ni lägger ut,  fastnar i musik å grejar runt på nätet haha ! :)

Men jag är sån att jag inte vill hoppa över en massa utan måste allt haha!:p Å då blir de ju endel ifall man missar nån dag så nu ligger 470 inlägg på min bloglovin.. tur den finns iaf ! :P

Men jag är inte ett dugg trött just nu iaf.. e nog både för ja vilat me Noel en stund på dagen och för att ja somna jämte honom i sängen innan  ;) Så blir nog kvar här en stund. Har slagit mej ner me en lite morötter å dip, de e ju typ de godaste som finns ! :P
Så ska nig sitta här i soffan å mysa en stund till !:)
Har ni försten nån bra spotify lista så dela gärna me er, ja älskar å kolla igenom andras såna för ja lyckas alltid hinna några låtar iaf !:P


Vad som hände me Noel idag kommer upp i ett inlägg imorgon ! :D

Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Fy jag ligger oxå långt efter.

Orkar man inte med datorn en dag så halkar man efter direkt.



Jo, detta veterinär utgifter är inte att leka med. Tur att barnen har fri sjukvård iaf. Tänk om deras med skulle kosta multum, då skulle man vara ruinerad nu =)

Kramar!

2011-08-30 | 15:57:43
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback