Fin fina dregglisar och annat skoj!

Noel hade turen att få hem en dregglis som han skulle få testa.. både han och jag är kanon nöjda! Har länge velat ha en med moln på så va ju passande att hon hade de tyget, funderar starkt på ifall de inte ska bli en filt i de tyget sen oxå :D Verkligen något vi rekomenderar och Carina som syr dom har även väldigt mycket annat fint som man kan köpa, jag älskar napphållarna !!:P  Och de finns massa fina tyger och välja bland ! :D Så in och kolla me er vetja !

http://www.myranochlo.blogspot.com




Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

åh vad fin han blev :)

2011-08-01 | 12:56:15
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Ja, många gör ju så :) Och döper för att de tycker det är fint. Och visst, vi tycker också det är fint och min sambo och de flesta i hans familj är döpta. Jag är dock inte döpt och både jag och min sambo känner som min familj gjorde när de valde att inte döpa mig (eller mina systrar), nämligen "om hon blir troende när hon växer upp och vill vara en del av kyrkans församling får hon gärna döpa sig när hon är äldre, på eget initiativ".

Så känner vi med :) Om Minna vill "gå med gud" som man lovar i dopet så får hon mer än gärna döpa sig när hon är stor. Men vi vill inte göra det åt henne för att det är fint eller för att det är en tradition, eftersom vi skulle nog känna oss lite obekväma i att stå där och genomföra dopet när vi vet vad det står för och betyder samtidigt som vi avskyr allt vad religion heter egentligen :P Haha.



Men det är vi! Min syster har döpt sina barn tex, trots att hon inte är troende, och det är ju helt upp till var och en :) Klart man ska döpa om man vill!

2011-08-01 | 22:08:22
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback