En första gång även me dom dåliga sakerna !

Jag hade lätt kunnat gå in och vila me Noel innan, för efter jag hade skrivit förra inlägget så sov han i 1 1/2 timma till.. men nu vet jag varför han vart så trött nu under eftermiddagen.
Jag provade att ta tempen på honom å den låg på 38,4, så idag har Noel haft feber för första gången i sitt liv !=/ Åh knoddis då ! Men han har haft bra aptit å har inte haft svårt för att sova iaf vilket är skönt.
Hoppas bara inte han e på väg att bli sjuk, utan att de kanske har me tänder å göra ? !

Vi åkte iaf upp till pappa å dom vid 6 tiden, å redan i bilen va han jätte trött.  Men han va glad en stund och sen blev han göör trött å små gnällig=/ Så vid halv 8 tiden så åkte vi hem, och de blev pyjamas å en flaska välling direkt och jag han inte ens stänga till dörren till sovrummet innan han sov å då va kl 8, så de gick fort... min lilla skrutt =/

Imon ska vi iaf till knalleland en sväng och möta upp Lina och Aron för en lunch. Hoppas han e lite piggare då.. annars får han väl sova i vagnen :)

Men ja som sagt, även dom dåliga sakerna ska ju ha en första gång dom oxå.. lär ju tyvärr inte vara den sista gången han har feber i sitt liv =/

Just nu sitter ja och kollar på True Talant och käkar plommon :)  Ska väl försöka komma i säng i någorlunda tid så jag e ganska så trött fortfarande !
Hoppas ni haft en fin dag  ! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Kanske bättre å stanna hemma med honom ifall han har feber!

2011-08-24 | 20:56:56
Lina säger:

Bara att höra av dig om han inte blir bättre imorgon så får vi skjuta på det, vi har ju all tid nu när du är ledig igen :D kram, Aron hälsar krya på sig till Noel!

2011-08-24 | 21:34:27
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - Mamma till Charlie - NY BLOGG! (fd myshoebox.se) säger:

Men lillgubben då! Hoppas han känner sig bättre imorrn!

Charlie har haft feber en gång,och det var när han blev vaccinerad. Får se om han reagerar på nästa spruta också...



Jag har också tänkt på det,man kanske ska vara glad att de inte tar sig framåt än. Jag träffade en bebis som är en månad äldre än Charlie för några dagar sedan,och han var överallt! Mamman fick hålla fast honom i byxlinningen ibland :)

2011-08-24 | 22:51:27
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Jenny säger:

Svar: scrapbooking är inte riktigt min grej. ja det skulle nog inte va några problem att få tips då fredriks brors och hans tjej äger forma i stan. Men jag känner för att pyssla med något annat, göra något som man har användning för. Målo om grejor osv.



Åh hoppas febern går över snart. aldrig roligt när dom blir trötta och hängiga. Vi kanske ses i knalle idag då :)

2011-08-25 | 07:16:49
Bloggadress: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Stackars lilla kille! Hoppas att det bara är något tillfälligt som går över. Jobbigt med sjuka barn.



Jag träffas gärna! Just nu under sista tiden av graviditeten orkar jag nog dock inte. Så när lillan väl är ute och vi kommit in i lite rutiner så skulle det vara jätteroligt!



Kramar

2011-08-25 | 08:56:45
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Sanna - mamma till Embla säger:

Stackarn , man blir ju så orolig för minsta lilla .

Embla fick maginfluensa när hon var 1månad ..

2011-08-25 | 20:14:10
Bloggadress: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback