Djurparken + hund!

Någon jag har tyckt vart tråkigt nu när jag jobbat är att jag inte kunnat gå till djurparken så mycket som jag ville, och visste heller inte när dom stänger parken för i år.. men fick glada nyheter när jag kolla deras hemsida precis, vi kommer hinna gå dit massor av gånger i fall vi vill ju hihi !
Hela aug å sep har dom öppet som vanligt å sen helgerna i okt och sen även höstlovs öppet i nov :D kanon ju!
Ju äldre Noel blir ju mer intresserad blir han ju.. nu har vi inte varit där sen i maj :(  Å då vart han ju ganska liten men tyckte ändå aphuset va väldans skoj.. så kan tänka mej att nu i höst kommer han tycka att det är ännu roligare.. för han gillar ju djur :) Sin pappas hund är favoriten, och även andra hundar som dom vart och träffat.. S har allt berättat att de e ingen liten fegis vi har till son inte,  nej nej dra tag i munnen på en stor rottweiler va ingenting för Noel haha!

S hade även nu i veckan sett att Rocky aldrig kommer göra något mot Noel,  han har ju vart hur go som helt mot Noel sen han föddes, men man kan ju aldrig riktigt veta säkert me så stora hundar.. men nu i veckan så hade Noel dragit tag i hans svans å dragit på ganska så hårt haha.. Rocky hade mest bara tittat frågande på honom å inte brytt sej ett skit :P Hade någon annan däremot gjort de så hade han säkert regerat på ett helt annat sätt.. men han älskar verkligen sin "lillebror" Noel :)

Den svart/bruna är Rocky.. så ja ni kan ju tänka er vilken liten fjant Noel ser ut jämte honom, Han väger lixom mer än 6 st Noel :P Men det är otroligt kul å se hur bra dom kommer överense me varandra.. så de e kul att Noel får växa upp me en hund oxå :)






Kommentarer
Ida Thorsell säger:

okej, hehe =) colorex? annars finns de nog i någon kakel/färg butik :)

2011-08-04 | 18:45:42
Bloggadress: http://februarymum.blogg.se/
Marie ✿ BF 26 juli säger:

Tack så mycket, jag hoppas också det händer något själv nu :)



Ja jag har hört att det ska svida hur mycket som helst :s Aldrig haft det förut men ändå.. Dom blev lika förvånad som mig när jag sa att jag har verkligen inga symtom alls, men en odling kan väl inte ha fel så det är väl bara äta och se glad ut för att jag slipper ha ont :)

2011-08-04 | 19:11:48
Bloggadress: http://lifebymarie.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

sv. Hej! Kul att du med bor i Borås! Var bor ni?

Söt liten kille du har!

Kram Sara

2011-08-04 | 21:47:39
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Natalie - Country music fan säger:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

2011-08-04 | 23:00:37
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Ja, jag fattar vilket hus du menar, eftersom du isf typ bor granne med oss! Haha Gud vad roligt, värden är verkligen liten!!

Vi bor typ 2-3 hus högre upp i backen. På skogshyddegatan 16, ett gråvitakrigt stenhyreshus.



Ja det ska verkligen bli superkul med en liten lillasyster!



Kramar

2011-08-04 | 23:16:42
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback