de vanliga..

 

Ja ni vet ju säkert vart jag befinner mej just nu.. ja precis, på jobbet ! =/ Meeen de e sista kvällen jag jobbar kväll så de kan jag väl stå ut me då :P Tur jag har en arbetskompis som är på semester som skickar roliga saker till mej haha!!! Man ska ju roas me något :p
Men jag är faktiskt lite avis för dom som får gå ner och ha roligt på torsdag kvällen ikväll.. de e super väder och Rydell&Quick spelar ikväll, borås egna stolthet lixom höhö !! Men nej nej jag ska sitta här och ha tråkigt ända till kl 12!

Men imon kommer ju äntligen mitt lilla hjärta hem! Som jag längtar!! Sen är de som sagt bara en vecka kvar å sen blir allt som vanligt igen!! :D

Nu jobba lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback