Varför sitter jag här?

Jag borde ligga i sängen nu . .men har 10 min kvar på mej .. haha.. Sa innan till mej själv att ifall ja fastnar här vid dumburken så ska jag iaf ligga i sängen när kl är 12.. så får väl springa in och borsta tänderna nu och sen slänga mej i sängen !:p

Ska ju försöka komma upp i någorlunda tid imorgon.. full fart lixom...  Hoppas på att kanske hinna ner till stan innan jag ska möta upp mamma vid hennes jobb, tänkte springa in på MP kontoret för att se ifall min kontakperson finns där för att prata om ett sommar kontrakt hos dom så ja kan jobba på ericsson.. man måste nämligen gå via dom..

Farmor kommer nog även hit vid lunch tid samtidigt som mamma..  ville oxå smaka på lite bakvärk. . så välkommen så . . behöver ju veta vad folk tycker om detta.. kan ju inte bju på saker som inte är popis på dopet :P

Idag fick Noel inviga en ny skjorta när vi skulle åka å fika :P  Så söt !!  Så kul nu när han börjat bli lite större å man äntligen kan få börja smyg ta lite på storlek 62 :D Överdelar funkar ganska många, men byxor e alldels för stort än så länge så där får vi ha 56 fortfarande.  Men pyjamas har vi bara 62 nu :) Hoppas han kan ha 62 ett tag nu, för finns massa fint i den storleken :D Både som jag köpt och som han har fått i presenter :D
Åhh han ser så stor ut min lille kille. ingen bebis längre utan en riktigt liten pojk :) Nästa gång väger han nog över 6 kg:D

 

God natt ♥


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se säger:

Det finns massor fint i stl 62, vill också börja använda det snart :)



Amningen funkar, men jag gillar det inte, får se hur jag gör senare. Du ger bara ersättning nu? HUr ofta ska de äta då, då måste man hålla tiderna mer eller?

2011-04-13 | 09:28:13
Bloggadress: http://myshoebox.se
i min lilla lilla värld säger:

hahhaa Fler som har svårt att lägga sig i tid =)

2011-04-13 | 10:43:45
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback