Tänk va kroppen orkar..

Tänk hur fort kroppen kan vänja sej vid omställning... i och för sej har jag alltid varit en människa som orkar en dag me lite sömn på natten...
Men nu blir de nästan så varje dag. .  jag kommer verkligen inte till ro för att kunna gå och lägga mej i tid.
Alltid hinner klockan passera 12 å sen 1 och ofta 2.. och vissa nätter till och med 3, som  nu.. mhm!
Vid 6-7 tiden vaknar Noel för frukost. . det är tur att han låter mej soma om sen igen nån timma..
Men ofta blir de ju att han vill gå upp sen vid 9.. så ja inte många timmar sömn per dygn nu för tiden.
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska försöka lägga mej i tid.. de funkar iaf fortfarnade inte;)
Men jaja så länge man orkar så är de väl okej.. kroppen brukar ju säga ifrån ifall den inte pallar trycket;p

men nu ska ja nog gå och krypa ner jämet Noel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback