Ready set go !

Då var vi uppe.. tillbaka till "vardagen". . e ju fortfarande en röd dag =)  Känns iaf gott att vara uppe redan utan att ens känna sej trött  :)  Jag är glad för varje dag som Noel bestämmer sej för att sova förbi båda kl 5 å 6 ! :D Även om man då känner sej trött när ma vaknar så blir man ändå lite piggare när man kollar på klockan å ser att hon redan är halv 8 :D

Ska ställa mej å fixa lite frulle nu hade jag tänkt.. Noel käka sin precis så nu ere min tur tycker jag!
Själv ligger han å tjötar i babygymmet.. han har blivit mkt duktigare på att ligga där nu, och tycker de verkar vara ganska så kul emellanåt =)  Slår på dom små leksakerna själv och grepar dom även ibland ! :)

På tal om glad.. vid 4 tillfällen än så länge i sitt liv så har Noel skrattat ett riktigt skratt med ljud. Det är så fruktanvsärt gulligt så ja dör nästan lite varje gång jag har fått höra de!  haha... Men de kommer utan att han tänker på det än så länge.. Senast var när jag och S busa me han ihop å då vart han gör glad, å då kom de där gulliga skrattet fram ett par gånger :D Hoppas han kommer på själv snart att han kan skratta ett riktigt skratt me ljud å gör de oftare :P

Nu mot köket --->

Min fina lilla påskgubbe på påskafton :D


Kommentarer
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Så himla kul att dom har sina egna små saker för sig trots att dom är så småå än :)

2011-04-25 | 08:56:33
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Sv: Åh vad kul att du känner så för eran BVC-tant. Är väl som du säger att det är så det ska vara. Så jag får nog ta och byta. Det jobbiga är bara att man tydligen måste gå genom chefen och det jobbar bara en till här så det känns som allt kommer bli så pinsamt. :(

2011-04-25 | 11:17:15
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback