Pause !

Riktigt trevlig dag i stan har vi haft idag.. Lina och Aron hänka på oss oxå och sen även en kompis till Carro.
Vi 3 var ju värsta barnvagns maffian där i stan haha! De e lite krångel när man ska in 3 barnvagnar ihop i en affär haha ;)
Vi gick till city och köpte plocka själv sallad och sen satt vi i parken på gräset och käka :)
Sen blev de självklart lite koll i affärer åså ;) Som vanligt bara saker till den lilla bortskämda ungen !!
Cornelia e så liten å söt!! hihi.. Jag och Lina har ju stora pojkar som skydda henne i parken ;)

Nu ska jag ta en väl förtjänt pause... helt själv ?! wow..  Noel gick precis ut på en promenad med sin pappa :)
Jag ska VILA!!  Om jag nu kan... va så nära på att somna innan me Noel lekandes på mej haha, precis då kom S :p  Å nu när jag väl är själv så vete tusan ifall man kan sova :P Men ska försöka vila lite iaf.. får la passa på ;)

Sen får vi se vad som händer ikväll.. de är ju fredag !  =)


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Passa på att försöka sova om du kan!

Plocka själv sallad har jag aldrig hört talas om men det låter ju som ett superbra koncept!

2011-04-29 | 19:59:06
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback