Oj va hände ?

Jävlar va lata jag och Noel är idag hahaha! !  Vi har inte ens tagit på oss riktiga kläder ännu...
Vid 9 tiden så somna han för sin vanliga powernap i sängen... jag greja lite och sen strax efter 10 så gick jag och gjorde han sällskap i sängen för jag va så trött å ont i huvet.. jag vakna nu vid 1 (!) haha.. å han sover ännu (!?!)  Knas unge..  men de va skönt ! ;P  Även om jag fortfarande känner mej lite halv seg...

Ska iaf ta en dusch strax.. men vill att Noel ska vakna först för annars vaknar han säkert när jag duschar.. inte för de gör något men känner mej så stressad då :P
Sen kommer nog Peter ner en sväng :)
Vill även hinna ut något idag för det underbara vädret har inte lämnat oss än :P och de märks på träden för nu är dom snart helt gröna utanför mitt fönster :D


Puss !

Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

Så skönt att få ha såna slappardagar!! Man måste få ha det!



Kram

2011-04-28 | 22:02:41
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback