Och där kom hon den jobbiga tillbaka! !

Så då har vi vart och fikat lite hos Marie och Filippa..  massa prat som vanligt :) Och Filippa är ju allt för go:)
Noel blev trött och somna på min arm liggandes på bordet? Haha den ungen alltså, han kan somna vart som helst. . och inte behöver han ha de tyst heller, för Filippa va inte den som lekte tyst inte ;p goa tjejen!
Sen var de dax för henne att vila runt 12 tiden så då packa vi ihop oss för Noel började bli hungrig:)
Åkte först förbi affären vid farmor för att slänga in lite tradera paket..  blev lite fel me frakt åså men farmor löste.. min farmor är den bästa :) ♥

Sen hem så Noel fick äta lite å nu har även ja ätit en liten lunch..  Nu ligger han å jobbar i gymet en sväng och ja har plockat lite här hemma..   alltid saker överallt ;p så man behöver ju inte oroa sej för man bli sysslolös här ;)

Ska nu iaf ta på oss ytterkläder igen och dra ett varv me vagnen.  Förbi affären oxå för att köpa ny Noel mat, va inte mycket pulver kvar i burken så lika bra.. panik ifall man skulle stå här utan på kvällen :p
Nästa gång vi ska köpa blöjor så ska vi uppgradera oss till nr 3 nu.. min stora kille :D han har tvåorna nu, och som sitter fint fint fortfarande, men vi fick me oss en nr 3 ifrån bvc för att testa, och den satt fint den oxå :) Så blir dom nu ist, ingen ide att köpa fler 2;or ifall 3;orna passar.. då står man säkert där me mer än hälften kvar å han inte kan ha dom sen.. växer som ogräs gör han ju just nu ; )haha
Så ja nu på me vatten tåliga kläder å regnskydd.. för inte fick vi nån sol idag ! :(  Får hoppas prognosen inte ändras till helgen iaf, för då skulle de bli fint igen har ja för mej!:)

Sen på tal om rubriken.. Idag kom någon som jag absolut inte har saknat.   Fröken röd is back ! ;) Fyaa, de bäsa me å vara gravid, slippa den jäkla mensen!! haha.  Vart underbart att ha sluppit den i 11 mån, och hade inte blivit besviken ifall den väntat ett par månader till om man säger så. Men jaja de e väl bara å stå ut ;p  Mens värk har jag oxå, ännu jobbigare ju!! Fy tusan va de e synd om mej idag bara för de!


PUSS!

Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Tack :D Det är roligt att träna med hunden men det är svårt att hitta tid nu för tiden med bebis och allt..

2011-04-12 | 18:19:11
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Jonna säger:

Visst är det trist när mensen kommer tillbaka, fy fan.. Jag ,måste skaffa spiral också, har inte blivit av. Känns lite tidigt med ett syskon till Joel ;)

2011-04-12 | 20:43:44
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Sv: Det är riktigt störande när blogg.se ska hålla på ha massa störningar hela tiden. Fungerar det för dig nu? :)

2011-04-12 | 21:11:15
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Åå nej inte Fröken röd! Jag tror tametusan det är dags för mig också, har sån molande värk som jag alltid haft dagarna innan det är dags. Blä! Önskar man kunde slippa...



Skicka lite fikabröd till mig i Uppsala tack! :) vart sjukt sugen på det. Ännu ett tecken på att det är dags för mens........

2011-04-12 | 22:35:10
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback