Noel i sin säng...

Som ni kanske kommer ihåg så skrev jag i måndags att Noel skulle få testa att sova i sin egen säng .. så ni kanske undrar hur de gick:) ?
Då kan jag tala om att det gick som jag trodde.. kanon bra :D
Han somna strax innan 8 som vanligt, va inne och kolla till han ett par gånger innan jag själv gick å la mej å han sov varje gång... runt halv 6 vakna han å ville ha frukost och då fick han komma å käka i min säng och där fick han sen somna om :)
Så nu vet jag att han klarar av att sova i sin egen säng utan problem :) Min duktiga kille!!

Men när Noel sover i min säng så sover han ju egentligen inte jämte mej utan han ligger ju på andra sidan sängen i en hel 90 säng för sej själv haha.. så kanske inte blev så jätte stor skillnad att sova i sin egen säng eftersom han inte har legat precis jämte mej sen han va jätte liten.. han har alltid klarat av att sova för sej själv :) De enda han har behövt är att man bullar upp me lite filtar å kuddar runt honom så går de kanon :)

Hur kan jag ha fått en så snäll pojke? Han fick iaf sin mors intresse.. att sova ;) höhö



Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Vad skönt att det gick så bra =) Jag fick Benjamin att sova i sin säng själv i natt också!

2011-04-20 | 11:14:11
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Gud så skönt att det gick utan problem :D Måste fråga en sak också som jag funderat på, är du ensamstående? Tänkte eftersom du inte verkar ha en man, annan än Noel, i sängen, hehe. Vad DUKTIG du är i så fall, det måste vara kämpigt! All cred till dig :)

2011-04-20 | 21:55:57
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback