Nattuggla.

Det är bara och inse.. ja kommer aldrig lära mej å lägga mej i tid. Dom gångerna jag gör de är ovanliga dagar haha! Men jaja, jag verkar klara mej rätt så bra ändå.
Jag käka en muffins innan, den med chokladgömma. . jätte god.. å kom då på att ja inte lagt upp recepten än, men lovar att ta de imorgon. För nu strax tänket jag faktiskt bege mej mot sängen!

Sitter å små pillar lite i photoshop.  De jag inte kunnat har jag frågat bror min. Han e super på alla dessa prgram, å helt självlärd. Kanon duktig!  Han ska hjälpa mej att göra dop korten till Noel :)
Själv har jag bara gjort enkla grejer ikväll för skoj skull :)

 

 

 

 

 

 

 

Kul att greja lite även om man inte är super duktig längre hehe..

De mesta är väl till att göra lite personligare tavlor till Noel :P

 


Kommentarer
˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙ säger:

Åh va fina =) Duktig du är.

2011-04-14 | 08:16:27
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback