Morrn morrn !

Då har vi startat denna lördagen då för ett tag sen...
Noel ligger å gymmar lite efter frullen o ja sitter å käkar knäckebröd me leverpastej å dricker mjölk :)

Vid 1 tiden ska vi till mamma å fira bror en stund... sen får vi se vad dagen erbjuder.
S fråga igår ifall Noel får komma och sova hos honom så han kanske ska åka dit.. inte riktigt bestämmt ännu.. Vill jag vara utan honom ikväll?;) hehe . .  Varje gång han ska åka iväg så saknar jag honom innan han ens har åkt :P
Men de e väl kul för honom me lite pappa tid, han är alltid så glad efter han har fått leka me S :P
Så ja vi får väl se sen vad som händer :)
Ifall han åker dit så träffar jag säkert mina fina tjejer ikväll ! :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Dricker mjölk? Va gott det lät hahaha

2011-04-30 | 10:53:03
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback