Mellanläge tack?

Ni vet ju hur jag har klagat på att de varit så varmt i våran lägenhet.. ja nu tycker ja de fan e gör kallt ist.
De har ju blivit varmare ute och då försvinner även värmen ifrån ellementen, så nu e som ju typ bara ljumna, och de drar in lite i från fönstrena ibland tycker jag.. Så nu fryser jag emellan åt ist :S Hallå kan de inte finnas ett mellanläge i denna jäkla lägenhet!??!

Idag har de iaf varit kanon väder ifall man bortser ifrån blåsten. Men strålande sol iaf :)
Vi va ju självklart ute me vagnen då. Tog en promenad upp till farmor,  bra flås dit upp då det bara är uppför hela vägen!! haha.  Va helg genom svettig när vi kom dit :P
Där blev de mat oxå.. kalops ! Så jäkla gott!!:)  Kollade på termometern och de va 13 grader i skuggan idag.. så hade de inte blåst så jäkligt så hade det vart super väder !! :P
Vi hoppas detta väder håller i sej nu , iaf ett par dagar ! :)

Idag hade vi fått brev ifrån bvc oxå.. start för en föräldragrupp 18 april :) Ska bli skoj tycker vi=)

Noel har lagt sej för natten redan och sover sen ett tag tillbaka:) Jag själv har myst upp mej här i soffan å kollar lite tv och tänkte läsa lite bloggar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback