Lite sömn kanske vore bra...

Har nu lagt mej i sängen och tänkte snart stänga igen dom trötta ögonen...
Jag flytta mej ifrån soffan till sängen då Noel drömde något och jag trodde han skulle vakna, men icke, han gnällde i sömen och veva som en tok me armarna och så var de bra sen (?) haha...

Jag tycker de e lite små kul när folk ska kommentera på ett konstigt sätt när jag berättar om Noels sovrutiner.. att han sovit hela nätterna med minst 10 timmar på raken sen han va 4 veckor, visst tycker folk han är duktigt, men innan dom säger de brukar de oftast komma ut något som "De där kan ändras fort" "Räkna inte med att de fortsätter" "Små barn kan inte ha rutiner" .. bla bla bla bla...
Jo tack jag vet att barn kan ändra sej jäkligt fort.. men kan han inte bara få vara en duktig kille tills han isf ändrar på sej.. på fredag är han 13 veckor, alltså har jag fått höra dom där kommentarerna i 9 veckor nu.. sluta va typ avis eller nåt.. nåt sånt ere ju eftersom folk måste komentera på de sättet, kanske för deras ungar inte sover hela nätterna eller nåt...  puuh va bara tvungen att tjöta av mej lite..

Jag lever dom flesta dagar ensam med Noel..så klart tusan jag är extra glad att han sover som han gör.
Hade han inte sovit som han gör så hade jag knappt haft något egentid överhuvetaget.
Så tack Noel, mamma älskar dej mer än någonstin!

God natt från oss, familjen som gillar att sova! ♥


Min fina grodpojke ♥



Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Jag tänker typ som du: fan vilken tur att ha ett barn som sover bra! Själv har jag ju en som sover bra men absolut inte vill ligga själv haha. Jag reagerar snarare "lyllo dig!" än att man ska hålla på och hitta fel hos andra för att något råkar funka bättre för dem. Inget blir ju bättre hos oss för det haha. Men en del kanske säger sånt utan att tänka också, typ för att "förvarna" eller något. Men ändå lite onödigt kan jag tycka :P

2011-04-27 | 00:41:00
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

Naw vikken liten groda :)

2011-04-27 | 21:59:57
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback