Kryper ner.

Puh nu sitter jag bara här å gäspar i soffan å borde legat i sängen för länge sen:) Så nu ska ja gå å borsta tänderna och sen krypa ner jämte gos Noel :)

Fick en komentar som va utan länk så svarar på den här :)
Våran lägenhet är på 72kvm och kostar 3995 kr :)  Så är hyffsat bra hyra å ganska så stor lägenhet för att vara en 2;a :)  Vi trivs iaf, och kommer inte flytta på ett bra tag, Noel behöver ju inget eget rum på ett bra tag ! :)

Nej nu har ja nog gäspat 5 gånger medan ja skrev detta korta inlägg haha.

God natt !

Noel håller hårt i nappen där inne så att ingen ska komma å ta den ;)
Han sover alltid som bäst ifall man bullar upp me massa filtar å kuddar.  Han har alltid 2-4 av sina egna filtar å sen ett täckte på andra sidan å sen kuddar ovanför sin egen kudde.. han gillar när de e trångt å mysigt:)

 

Så massa filtar i sängen. Vagnen är oxå go att sova i. Men de som e bäst är bilstolen enl Noel haha.. Han har somnat där i flera gånger idag medan vi städa. Å de är inte många minuter han e vaken under en bilfärd :p


Kommentarer
Linda Rangfeldt - med plutt i magen säger:

Haha ja magen är verkligen jätterund framifrån :) tycker jag ser ut lite som min gravida Barbie framifrån som jag hade när ja va liten. Den magen va så rund :p haha

2011-04-05 | 07:27:15
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Ja, alltså jag försöker ju ha ljud och sånt igång på dagarna. Och jag diskar, dammsuger osv när han sover men han sover ju inte i närheten av bra på dagarna som nätterna.. :s



Åhh, jag älskar den pyjamasen! Det är så tråkigt när dom växer ur kläder som man gillar jätte mycket.

2011-04-05 | 10:52:38
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback