Kanon dag !

Idag har jag och Noel haft en riktig kanon dag ! !:)
Började ju morgonen med en skön morgon promenad och sen va vi hemma och greja lite..
Efter lunch nån gång så kom pappa och lämna tillbaka Noels stol och inte långt där efter så ringde Teresa och sa att vi kunde komma ut om en stund, så de tajma vi bra :D

Där ute blev de grill me dom och deras två vänner som oxå var på besök  :) Riktigt trevligt hade vi och kanon god mat hade dom gjort!
Noel har vart nöjd större delen av dagen och kvällen.. lite små gnäll när han inte fick tillräkligt me uppmärksamhet eller när magen kurra efter mat ;) Första matningen fixa han själv me hans smarta macgyver mamma som byggde upp en ställning av filtar å tröjan i vagnen så kunde han ligga å hålla flaskan själv haha!  För självklart blev han hungrig precis när vi andra skulle sätta oss och äta .. de slår aldrig fel ;)
Dom andra matningarna tog snälla John hand om hihi  :D  Dom är så söta emot Noel :) Jag försökte peta ut Teresas unge idag.. hoppas de hjälpte lite .. tryckte lite på magen me fingret åså :p Men jaja jag å Noel gissar ju på 28 nu, hoppas han lyssnar på oss ;)

Vi blev iaf kvar hos dom hela dagen och kvällen... vi åkte inte hem förrän vid 9 tiden :) Noel va på väg att somna flera gånger som vanligt när klockan blev runt halv 8, han är verkligen en lite skalman me mat&sov klocka... men vi lyckades faktiskt hålla han vaken så han fick i sej ett sista målmat .. då han åt strax innan 6 så ville jag att klockan iaf skulle passera 8 innan han fick nästa så jag skulle slippa väcka honom här hemma.. för ja, han sten somna ju i bilen påvägen hem och de va bara att lyfta över honom till sängen så fortsatte han sova :)

Men jag och Noel tackar iaf för en kanon dag i sandared !:)♥
Vi hoppas vi inte behöver göra så jätte många besök till utan bebis höhö ;)  Okej att de e lite kul att peta lite på magen när man e där, men jag tror att en bebis är roligare;p Noel vill leka ! !

Nu ligger jag iaf inne i sängen me datorn.. va länge sen.. men kände bara för de idag :P
Men e ganska så trött efter en hel dag i solen.. sådär härligt trött =) Så blir nog sova om en liten stund..


PUSS!

Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Benjamin ska alltid vakna när vi ska äta :P det slår aldrig fel haha!

2011-04-26 | 06:49:13
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback