jäsaren.

Funderar på ifall de blir sängen om en stund.. men känner mej ju inte direkt super trött än efter den långa powernapen jag tog i förmiddags me Noel höhö ;)
Men måste ju orka morgon dagen oxå.. Då blir de fika i stan vid 1 tiden me Caroline å Cornelia :) Mysigt!
Sen på eftermiddagen så kommer Pappa S oxå :)

Nu sitter jag iaf i soffan å jäser som en annan tjockis. Tryckte i mej två mega tallrikar med spenatsoppa å ett ägg innan, var vid typ 9 tiden å ja e fortfarnade så där äckligt proppmätt haha! Men gott vare !

Häromdagen så skaffade jag Sporify premium eftersom dom ska ta bort den där gratis grejen å man bara får lyssna på varje låt 5 gånger å sen en viss tid per månad eller vare va.. palla de lixom?
Nej de fick bli premium.. å nice vare ju att kunna ha de i mobilen utan internet på :P
Men jaja smarta är dom ju. nu när alla typ blivit beroende av att ha de så börjar dom ta betald för dom vet att folk skaffar de då;)

Men jaja funderar på att se finalen i Sveriges mästerkock nu som jag inte sett än.. antingen de eller bli bloggläsning.. får la se =)

God natt !

Igår invigde Noel sin nya laban pyjamas.. han hann ha på sej den i typ 20 min innan han spydde ner den efter ett försök att käka upp sin egen hand precis efter kvällsmaten i magen.. ibland trycker han ju in den lite väl långt ;) haha ..Bra jobbat Noel :)


Kommentarer
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Haha söt :-D



My är likadan, hon kör fingrarna så långt bak i munnen så hon får kväljningar :P Tokiga ungar!

2011-04-29 | 06:54:46
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback