husfruarna!

Sitter bänkad å klar i soffan och väntar på Desperate housewives som säkert mer än hälften av alla kvinnor i sverige gör just nu haha!  Tisdagar is the shit !
Sitter här me ett glas päron saft och lite marabou schweizer nöt ..  orka vara nyttig när de e desperate kväll ;D höhö !

Jag kunde inte hålla Noel vaken innan som jag skrev så han somna vid 5 å fick komma upp igen vid 6 tiden.. han va fortfarande trött men fick snällt hålla sej vaken ;P Fick hoppa ner en sväng i badet å där glömde han totalt bort att han va trött den lilla fisken :D
Sen blev de mat å gos i soffan å efter en stund så decka han i min famn..så vid 8 tiden bar jag in honom i sängen där han sover gott nu :)

 

Skön låt jag hitta i syrrans blogg ;D

I love you lika a psycho

Rebound! – Psycho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback