Hey you !

Då var vi hemma igen.. eller a vi kom hem för ett tag sen ;) Va riktigt skönt att komma ut och gå ganska så tidigt.. för ja kl 9 är tidigt för oss att gå ut å gå :p Men de va så lugnt ute på något sätt.. bara typ hundmänniskor och träningsmänniskor som hade kommit ut :P

Noel ligger fortfarande å sover i liggdelen i köket.. wow!!  Men han vaknar nog snart för han verkar drömma något konstigt just nu..
Jag blev ganska så seg nu när vi kom in igen.. tröttheten typ anföll mej !  Så blir lugna puckar en stund nu och så får vi se vad vi hittar på sen:)
Vi funderade ju på att hälsa på Teresa och John senare idag.. så ska väl höra lite me dom sen.. måste bara få hem Noels stol först då den är kvar i pappas bil :)


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Hehe, du ser ut att haft roligt ;) jag funderar på att ta min partypremiär snart men har svårt att få barnvakt eftersom att våra familjer bor 15 mil bort.



Hur kändes det att vara ifrån Noel? Jag inbillar mig att Jag kommer att få dåligt samvete och inte kan slappna av.

2011-04-25 | 23:45:07
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback