hej!

Sitte ny duschat i soffan å glor på desperate housewives :) Äter lite mörk choklad oxå, fy på mej  ;) Men what the hell, den e ju mörk iaf ;) höhö !
Noel ligger nybadad sen ett tag tillbaka å sover inne i sängen !

Imorgon ska vi nog gå och fota Noel hos en fotograf i stan som har börjat me ett erbjudande att man får gratis fotografering till tidningen mellan 10-12 :) Hade ju först inte tänkt ha me han i tidningen, e typ ingen som har de längre trycker jag.. men nu kan man ju lika väl passa på :P
Sen vet ja inte vad vi ska göra mer.. kanske baka något? :)

På torsdag kommer pappa S och hans mor på besök :) Dom kommer runt 11 tiden.. så tänkte väl vara lite social me dom en stund å sen tänkte jag smita iväg till mitt jobb för att ha ett litet möte med min chef :D
Ska prata om jobb till sommaren.. e gör taggad!! haha.
Nog älskar jag att gå hemma me min favorit pojk, men ska bli gott att jobba lite oxå. Dels för de ger lite mer pengar och för att samtidigt kunna spara in på mina mamma dagar :)
Jag fick iaf fria händer av S att välja själv vilka veckor jag vill jobba. . så får se va ja å min chef bestämmer imon :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback