Halvvägs !

Är uppe i tid även om jag int gick och la mej i tid... men Noel ville upp å leka ;)
Vi har båda käkat frulle nu iaf.. Noel på flaska och jag en skål me gröt !  Så vi har kommit halvvägs ungefär, snart på med kläder ! :)
Nu ligger Noel och gymmar lite och jag sitter här.. gillar lugna morrnar som man inte har bråttom med något!

När vi tagit på oss så går vi nog ut å går en sväng.. funderar på att gå ner till stan och upp till MP kontor och se ifall min kontakt person finns där.
Sen handla lite lunch... för idag får vi besök av våran fina Teresa och hennes mage som inom en månad försvinner :D hihi

Uffie – Difficult

PUSS!

Kommentarer
Malin & Prinsessan säger:

Ja pröva det, här märker vi rätt stor skillnad redan. En mycket nöjdare tjej nu :)



Kram!

2011-04-14 | 12:26:32
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback