Funderar på att göra Noel sällskap.

Har haft den tanken i huvet en bra stund nu men inte kommit iväg till sängen för de..mhm.
Snacka om att mitt liv skulle gå under ifall jag inte hade min dator?! Ibland önskar jag dock att jag skulle glömma den hos någon eller att den för just en dag inte gick att sätta på . . haha..  nej nu tänker jag bort den tanken lika fort som den kom ! 

Sitter iaf och gäspar en massa så borde egentligen ligga i sängen. Ångrar mej nu att jag inte lysnade på pappa S när han va här och sa att jag borde gå och lägga mej i tid ikväll.. mhm.. i tid var nog för en stund sen ;)  men men, man kan inte va bäst på allt !  Jag är inte bäst på att lägga mej i tid, men på mycket annat ;)

Imon ska vi upp till pappa å dom igen och få på sommar däcken.. som egentligen redan nu ska sitta på bilen enl lag.. men ja vi är lite lagbrytare då ! ;)
Sen ska vi nog åka ut till Teresa+familj i sandared ifall solen vill vara våran vän imon, och där blir de nog lite grill isf!  Förslaget ligger öppet just nu  iaf.. så vi hoppas på S O L !
På måndag ska de iaf bli 17 grader.. så blir den nog varmt i solen :D ! N i c e !!




Kommentarer
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Faktiskt så gjorde han inte det! Men jag var beredd med papper om han skulle kissa så det inte skulle (förhoppningsvis) komma på fårskinnet :)



Det är ju bara prova, babykiss är ju inte så himla äckligt ;)

2011-04-17 | 09:20:09
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Här kikar solen fram just nu. Synd man ska jobba hela dagen =(

2011-04-17 | 09:31:21
Bloggadress: http://saratilling.se
Sophie säger:

Ja herregud vad tiden går fort! Nu är det faktiskt inte alls långt kvar :) Men som sagt, sommaren kommer nog suga hårt i år med tanke på att jag ska vara höggravid men det är en sommar under mitt liv och vi får något så himla underbart tillbaka :)



Det är lite knepigt det där med förlossningen, jag är lite hypokondiker och så där, men ingen rädsla alls :/ Det kommer säkert, men så länge jag vet vart jag ska när det väl är dags, så ordnar det sig nog, haha :)

2011-04-17 | 09:42:47
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Lina säger:

Så jäkla gött, det är tydligen ovanligt att dem sover så bra redan :S .. daniels mormor o dem va helt chockade när vi sa att han sover hela natten men det är ju sen vi börja ge han ersättning på kvällen=) jag tycker de är asbra ialf för jag är så jääävla seg när jag ska upp på natten o amma....

2011-04-17 | 10:13:45
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Killmamman säger:

vilken bra lista :)



sv: sf-måttet var på 31 senast, så fortfarande inom normala gränser, med det har gått från att vara över mittenstrecket till att vara under.

2011-04-17 | 11:17:47
Bloggadress: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback