Fun fun fun...

Ska vädret fortsätta så här så lär jag bli en dåligare bloggare än vad jag redan varit haha...
Men inte tusan orkar man sitta inne och blogga när de e sommar väder ute? ;D Så ja här kommer nog uppdateringarna inte bli lika många längre... men försöker ju iaf gå in och skriva några gånger per dag :p

Idag var vi först ute på förmiddags promenad med madde vid 11 tiden och redan då var de gör varmt ute :)
Sen hem till oss igen å efter en stund kom även Sandra och Malle förbi... sen när Noel käkat åså så gick ut igen och började gå mot stan där jag skulle möta upp Natha på vägen :)
Sen gick vi till city, ja köpte lite sallad å dricka.. satte oss i parken och tjöta och bara njöt av solen :)
Noel måste bara älska detta värdet oxå, gör glad att få åka vagn så mycket :D

Och nu var de inte så länge sedan vi kom hem... Noel har precis käkat och som de känns nu så är de nog någon som behöver en ny blöja snart ;)
Började fisa en massa när han käka, lukta ju värre än när en stor karl fiser hahaha!! och nu för en stund sen så kom de nog något mer än bara fis!  (intressant info va?) haha

Sen vet ja inte riktigt vad vi ska göra.. kanske kolla ifall farmor är hemma och åka dit å hälsa på en sväng ? :)  Får la se...
Idag är de iaf Desperate housewives på teven då de måste vi ju se, eller jag :P .. Enda serien ja följer nu ju, har tappat alla dom andra :P

Men du.. vi hörs lite senare ;)


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Haha visst blir man förvånad hur dessa små varelser kan prutta som dom gör? Jisses säger jag bara! :D

2011-04-19 | 20:45:06
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback