Fredag.

Fredag och redan helg igen.. vissa dagar kan jag få jätte ångest för tiden går så fort och tänka att tusan snart är de dax för dagis och jobb (!?) Även om vi har hela sommaren hösten å en bit in på vintern var så kan ja tänka så ibland, även om de är ganksa så lång tid :P
Men dessa 3 månader jag gått hemma har ju gått gör fort.. 1 månad me en mage och 2 månader med en bebis.. vart tar tiden vägen?? Sommaren kommer ju säkert gå ännu fortare!!
Men försöker alltid att tänka bort dom tankarna och försöka leva i nuet ist även om de e svårt ibland :P


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på...har legat här i sängen och lekt ett tag nu.
Noel tycker de e gör kul när man går me fingrarna upp över magen och säger tut på näsan haha!
Men nu verkar han ha tröttnat här lite jämte mej och jag tror de är dax för ny blöja och lite mat ;)
Upp och komma ur pyjamasen oxå!

PUSS!




Kommentarer
˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙ säger:

Jag känner exakt likadant. Sen tror jag att tiden går ännu fortare nu när de är lite större och mer vakna =)

Hoppas ni får en toppen kväll.

Kram

2011-04-08 | 20:51:50
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback