Fredag kväll och munnen testar !

Nu har jag faktiskt fått lite fredags känsla.. ett lugn i kroppen :)

Vi kom ut på ännu en promenad strax efter jag skrev förra inlägget..gav bara Noel lite mat och sen ringde vi och kollade ifall mamma å syster var kvar i knalleland, å de va dom, så vi gick bort å möte dom så kunde vi gå bort me dom till city :)
Där inhandlades de lite mat och helg gotte ;)

Jag är en sån människa som måste testa sånt som går på reklam hela tiden haha! Så idag följde det mer hem två nya grejer som dom visar på reklam på tv nu hela tiden :P  så får vi se sen ifall de är gott!

Dumle med jordnötter och sen mörk choklad me salt :)

 

Sen testa jag oxå att göra en ny maträtt som jag snodde ifrån bloggaren Anna.

Receptet hittar ni -->HÄR<-- hos henne

Jag gillade de iaf, är ju förtjust i både räkor och pesto så va gör gott !:) Så tummen upp här!

Gick jätte fort å göra oxå och behövdes inte så mkt grejer hemma :)



Så nu ska jag käka klart här framför teven å se ifall de finns något att kolla på :) Annars händer inte mkt här.. så blir att krypa upp under en filt sen me godis å bara njuta lite av egentiden.. Noel sover för natten sen ca 1 timma tillbaka :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback