Finn felet !

När man har godis hemma som är äldre än sitt barn.. är något fel då?;) höhö
Jag har två stycken expedit hyllor ifrån ikea i vardagsrummet, och i ett av "hålen" har de blivit ett slags godisfack.. allt gotte har hamnat där :p
Å jag har haft en ganska så stor skål som blivit fylld me godis.. som ofta matade mina vänner men oxå soptunnan ett par gånger.. de va inte ofta den mata mej iaf haha.
Jag är sån att jag köper godis, tar några när de e nytt å sen glömer jag av de eller inte är sugen på de!

Nu ikväll tittade jag in i "hålet" för att se ifall de fanns någon mörkchoklad, vilket de gjorde, två st till och med, en me mint och en me apelsin..  Och så titta ja i den där förbaskade godis skålen oxå.. den va helt full, me STEN hårt godis hahaha.. de har legat där i sen jag var gravid faktiskt.. mhm ! !

Sen har jag en svart liten plåtburk som står framme jämt som de står godis på.. oftast får de vara godis med papper på där i, för de håller längre :) Och nu när de e påsk så har jag även framme en liten vit plåtburk som de står godis på me gul text, där i ligger de nu lite påskgodis.. hoppas de äts upp haha.
För i "hålet" låg även två stycken chokladtomtar.. dom kanske snart får besök av två påskharar som vi har hemma i choklad nu ! ?haha


Soptunnan blev nog glad höhö!

 

Godis me papper är bra :)

 

Man måste ju ha påskgodis :)

 

Så jag har kommit på att jag använder godis som inredning haha..  de ser ju gott å färglatt ut.. e mkt finare med en skål full me godis på bordet än en tom skål.. eller hur ? ;)


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

hehe jaa :) den kostade 169 om jag inte minns fel :)

2011-04-22 | 22:38:14
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback