En försmak :)

Vädret har verkligen bara blivit bättre å bättre dom senaste dagarna och idag har de varit den bästa dagen på året än så länge :P Blå himmel med strålande sol och mellan 20-25 grader.. så jäkla underbart!! Så de e verkligen en försmak på sommaren!! :D Och som dom sagt så är de sånt väder vi ska ha nu hela påsken..*hoppas* !!

Vi gick iaf ut vid 11 tiden och då gick vi och köpte frimärken och posta paket. Sen började vi vandra upp mot sjöbo till bvc för första föräldraträffen:)
Kolla på klockan och den va bara 11 (trodde jag) så jag tyckte att vi hade en massa tid kvar ju då vi inte skulle va där förrän vid 1, så vi gick lugnt uppåt och sen satte vi oss på en lekplats och sola och jag läste lite i en ny bok... helt plötsligt fick ja en konstig känsla och kolla på klockan.. 12..mhm.. när hade jag denna klocka senast ? Jo när de va vintertid!!!! Klockan va 1 hahaha.. blev en jävla fart sen sista biten å vi kom 10 min försent.. ja som trodde vi va ute i en jäkla go tid haha!! typiskt!
Där var de iaf en massa mammor och bebisar + att 2 st hade med sej sina sambosar.  De blev iaf 16 bebisar i våran grupp, så riktigt många.. kul och trevliga människor :)
Jag trodde de skulle va lite som när man gick på kurserna på mvc att de bara skulle vara å sitta å lysna, som tur va var de inte så!! :D Utan hon bvc tanten prata lite och ställde frågor till oss ist, så alla fick berätta först namn å ålder på bebis å sen hur förlossningen var och hur man nu känner när man är mamma:)

Sen när de va slut så gick vi hemmåt vid 3 tiden och jag sprang in och slängde i mej lite mat bara som va kvar sen igår, så efter ca 15 min så gick vi ut igen och möte min mor vid hennes jobb och gick med henne hem till henne och satt utanför ett tag och bara njöt av vädret och tjöta å gav Noel mat :)
Sen gick vi ner till källaren där vi skulle hämta lite grejer till Noel, kan visa dom imon!
Och sen skulle vi gå hemmåt och fick då följe av mamma som skulle gå ner till city och även passa på att vara ute lite nu när de va så skönt :)

Nu har Noel somnat och jag är helt slut jag oxå.. så ska väl se ifall de finns något lätt å äta och sen kolla lite tv. .för en gång skull så kommer jag ju ihåg att det är En unge i minuten idag som jag missat flera gånger nu i rad !:P
Ska se om ja kan få upp lite bilder från dagen sen oxå =)

PUSS!

Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

jaa, det finns väl alltid folk som ska ha nåt att störa sig på :S



visst är det skönt med värmen =)

2011-04-18 | 21:36:20
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback