Dålig.

Ibland känner jag mej verkligen som sveriges dåligaste bloggare haha!  Får ju dåligt samvete ibland, ser ju att ni tittar in här varje dag å de kan ju inte vara kul när de inte finns något nytt å läsa eller nya bilder:P
Fy på mej. Men ibland så hinns de helt enkelt inte med...  å jag som inte fattar hur man mms bloggar heller :S haha!

Iaf så slappa vi en bra stund på soffan innan, somna båda två där ett tag ;)
Sen vid 6 tiden så gick vi ut på en promenad, va fortfarande sol ute och det blåste inte lika mycket längre.
Gick och posta några tradera grejer å sen en sväng till city oxå.

Sen blev de lite lek på filten på golvet me Noel och sen de vanliga kvällsbadet ;) Och som vanligt kvällsmat i soffan. Sen kollade vi på lyxfällan.. Noel fick vara uppe lite längre ikväll eftersom vi både sov på soffan innan å sen sov han en stund i vagnen... men sen framåt slutet av programet så kunde han knappt hålla ögonen öppna :P  Så gick in å byte blöja på honom, självklart piggna han till lite då, som vanligt inne på skötbordet, roliga kompisar som hänger där ju ;) Men de blev in i sängen direkt efter sen iaf, och me lite smek på pannan å några vändor me Trollmors vaggvisa så somna han gott igen :)

Själv håller jag på att fixa lite alldeles för sen mat som vanligt.. men har än så länge idag levt på 4 mackor å lite nyponsoppa så de e välbehövligt !
De e såå mkt lättare när man har ett par matlådor i kylen. . de e guldvärt !
Ibland har jag ju inte tid att ställa mej å laga mat på dagen å ibland finns inte lusten där !


Denna nyhet hitta vi när vi va och handla innan, jag måste ju alltid testa allt nytt ;p
Någon som testat dessa??:)

 

Och för att kompensera upp de så va ja ju tvungen å köpa några tränings tidningar. Innan hade jag en premunation på IForm, den gillar jag, men testa två nya denna gången oxå och sen en speciall utgåva av Vi föräldrar:)





Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

Du är inte dålig bloggare.. det där går ju liksom i perioder och ibland finns helt enkelt varken ork, tid eller lust! Men det är kul när det kommit nåt nytt!! :)

2011-04-08 | 10:26:00
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Kan du gå in på internet på din mobil? Då är det bara att surfa in på www.blogg.se och blogga precis som vanligt. Jag bloggar jätteofta från mobilen, svårt att ta sig tid att sitta vid datorn.. :) Då kan man blogga medan man är ute och går med barnvagnen eller så!

2011-04-08 | 17:19:16
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Jag har också försökt det där med att skicka iväg något mms till bloggen, men det funkar inte.. Alltid när jag ska lägga upp bilder från mobilen, vilket jag gör jämt typ, så går jag in på bloggen på blogg.se och laddar upp den där precis som jag skulle gjort vid datorn. Men det är ju svårt när internet från mobilen inte funkar, Hehe :)

2011-04-08 | 21:20:57
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback