Ändrar stil...

De här med hur Noel ska kläs har förändrats väldigt mycket sen jag var gravid till han kom ut.
Inte kunde jag tro att inte alla kläder passar som stil på en liten bebis?  Men så var de visst de.. vissa kläder funkar helt enkelt inte på Noel.. eller a de e ju inte så att han blir "ful" eller så i dom, e nog mest bara jag som inte tycker de passar in på honom bara.
De köptes ju ganska mycket kläder till Noel när han redan låg i magen. . och då blev de ju väldigt mycket olika, en del lite sådär puttinuttigt bebis aktigt, och den stilen passar inte på honom tycker jag.

Många säger att Noel ser så stor och pojkaktig ut på kort och sen när dom träffar han så blir dom ofta förvånade av hur liten han är  hehe! Men ofta kommer många fram till att de beror på hur jag klär Noel..  Som ex dom små bodysarna som de stod I love mum och en me dad på som nästan hela sverige har köpt känns de som , passa inte alls på honom.. han fick ha dad bodyn en gång å mum bodyn fick han inte ens använda, tyckte de såg så töntigt ut på honom haha!
Jag gillar den lite grabbigare stilen på honom.. lite tuffare.. och starka färger gillar jag :)
Idag hade han ett par söta vita byxor me en lite giraff på benet. . dom åkte av redan när vi kom hem från promenaden och på åkte ett par svarta mjukis me en mumin på ist.
Jeans är något jag tycker är tufft på honom oxå.. dom flesta baby jeans har ju mjukt tyg inanför som är på den lilla kroppen så de inte blir jobbigt på dom.. och dom flesta är inte ens hårda på utsidan heller.. 
Så den där puttinuttiga bebis stilen är något som aldrig har funkat på Noel :) Han blev cool kille direkt haha! Så de finns en del som aldrig hunnit bli använd pga att det helt enkelt inte passade in på hans peronlighet när de gäller klädstil :)


Cool kille !

 

Jag tycker ju själv att han ser äldre ut på den bilden.. bilden är tagen när han e ca 1 mån och 3 veckor. Inte kan man tro att den lille tuffa killen är en liten fis på under 5 kg där ;)


Kommentarer
Lina säger:

han är cooling! höhö... Aron passar också bättre i lite tuffare kläder:-)

2011-04-03 | 12:05:23
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
AnnaMalin säger:

Men vilken goding!



Eller hur, de är nog riktigt trötta på den där stora svarta saken som tar kort hela tiden ;-) Min Liv tittar allt skeptiskt ofta när jag tar fram den... Men går det låta bli när de är så söta?!



Kram!

2011-04-03 | 14:45:37
Bloggadress: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback