åhh =)

Kom aldrig iväg till sängen.. blev kvar en stund till.. å sen skrev Teresa oxå så fastna me henne på msn en stund :)  Å snart kommer deras bebis!! vi tok längtar jöö!!
Vi prata lite mage så jag gick tillbaka och kollade mag kort..  Tänk att man hade en sån mage, och ännu knasigare är ju att de va Noel som låg där inne :P  Har inte han alltid varit här lixom?! ;) Känns så ibland !

Jag saknar inte magen.. men jag tycker om att kolla på bilder på den ibland.. ser mysigt ut :)
Tjock va man.. men ibland har jag aldrig kännt mej vackrare än då :) Man bar ju på de vackraste i världen!

Här e jag dagen då vi går in i V.41 :)

 

Och här sitter jag glad å helt ovetande att min förlossning ska sätta igång bara nån timma efter detta kort;)

Därför brukar ja skoja me folk när dom frågar hur man får igång sin förlossning, "Sätt en cola burk på magen" .  Teresa skulle köpa en imon skämt å sido ;) höhö


Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Jag kan sakna magen också ibland, och som du säger jag kan inte fatta att det var Benjamin som låg inne i magen :P

2011-04-10 | 08:44:29
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
hanna säger:

misstänker att du saknat mej fruktansvärt mycket så tänkte berätta att jag är tillbaka;D usch saknar inteinte heller magen.. men absolut kul att kolla på bilder:)

2011-04-10 | 15:39:01
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback