Vilken jobbig natt...

Idag känner jag mej verkligen lite sådär halv seg efter en jobbig natt.. Först kunde jag verkligen inte sova för ja inte va trött, sen när ja väl skulle sova så fick jag ju självklart värre halsbränna än någonsin, så låg där ett tag och andades, svalde, andades, svälj haha.. men nej de funka inte, tog en sån där halsbränne tablett som hjälpte lite halvt som halvt i ca 10 min, sen kändes de nästan ännu värre... Låg så högt me huvet så de kändes som ja satt upp till slut men de hjälpte ju tusan inte heller.. Kvart i i fem lunka ja ut i köket och gnaggde i mej ett par smörgås rån, gick sen å la mej å hoppades på de bästa, kändes som de blev liite bättre iaf, men lyckades ju iaf somna... Vissa nätter är dom en mardröm med den halsbrännan å ibland så finns den inte alls där.. Dock vid 4 tiden så vakna ju självklart lillen oxå, va fullt liv i 1 timma.. så med halsbränna och disco i magen e de fan inte lätt att sova.. haha!! Men har iaf fått några timmars sömn och känner mej inte allt för död, men kunde vart piggare.. Nu ska jag nog göra några mackor och lite flingor å sätta mej och se hur många dåliga program dom visar på tv :) Sen göra iordning mej å ta mej ut .. Vi hörs senare ! :P Kram kram !

Kommentarer
Ida- Blivande mamma säger:

Grattis va roligt.

Vi har BF den 30 November =D

Så nu börjar det bli ruskigt nära =)

2010-09-19 | 14:50:11
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Ida- Blivande mamma säger:

Nä nu är det nära går in i vecka 31 på onsdag =D

Helt otroligt kändes som om man var i vecka 20 igår.

Tiden går extremt fort.

Vet ni vad det blir?

2010-09-19 | 15:36:57
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback