Uttråkad!?!?!

Vad gör man!? gaah...  Om klockan hade vart liite mer så hade ja fan gått å lagt mej för e dö trött haha. Men känns lite väl tidigt att gå å lägga sej då de kommer bli en sömnlös natt när man vaknar igen om ett par timmar.
Har kollat igenom alla filmer jag har, har sjuuukt mycket film på datorn. men e inte sugen att se någon av dom just nu ! haha
Tänkte jag skulle bli en sån där tv nörd nu ist.. har beställt hem boxer nu. ;) Min tv har ja lixom inte ens kopplat in sen ja kom hem från norge.. har inte lyckats få igång den boxen som ja har här hemma, men de kortet innehåller ju bara 1,2 4 å 6.. inte dom roligate kanalerna kankse.. men de verkar som den boxen har gjort sitt eller nåt.
Men ringde precis till boxer å min order hade ju gått igenom så får la se hur lång tid de tar nu då, skulle ta 5-10 arbetsdagar, så får väl räkna med iaf 2 veckor.. segt ! ja vill ha mina kanaler nu!! haha..
Tog iaf ett sånt där vanligt, inte me alla jäkla onödiga film kanaler å sånt där, de behöver ja inte..
Utan mixer packetet som är de vanliga hos boxer robban ;p hehe.. Så ja, nu kan även ja hänga me i tv världen snart igen :)
Men ja vill ha de nu, a precis nu när jag har så här tråkigt !!!

 Bara för att så tänker ja lägga in en såndär jobbigt å tjötig komentar som alla andra gör i sina bloggar haha.
Jag ser ju att ni är endel som läser, säääg heeej !! :P haha
Vad gör ni en tråkig söndag? Ge mej tips för fan.. ja somnar !!

Kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback