Tittan han snackar..

Inväntar på att kl ska bli 12 så en film på 4;an börjar såg ja precis... Tittan han snackar..  hehe så söt film, va en av favoriterna när ja va mindra, tyckte den va kul ;p
Va ju flera år sedan jag såg den, så en måste jag nog se när den börjar !: )
Någon som vet vilken film jag menar ? :)


har inte hunnit äta än,.. eller hunnit, har väl mest inte orkat bara, va väldigt seg efter ja vakna innan :p
Men nu så, blev sugen på rotfrukter. .så slänge in lite sånt i ugnen precis å sen finns de kyckling kvar sen igår :)
Lite sent för att äta middag kanske.. men what the hell.. finns inga bestämda mat tider som gravid, ja får äta när ja vill tycker jag ! ;)


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback