Söndagsmys !

Ja som ni säkert har märkt så uppdaterar jag ju oftast min blogg sent på kvällen eller som nu på natten hehe.. Men blir oftast då jag får lite ro att sätta mej ner å skriva av mej lite.. är ju en riktig nattmänniska!

Idag tog ja lååång sovmorgon iaf.. vakna först vid 10 av att Nathalie ringer å att ja behöver gå på toa som vanligt.. så gick upp en snabbis å sen kröp ja ner igen å sov till 12 ;p
Då blev de dusch å frukost å sen göra iordning sej för dagen..
Åkte och hämta Nathalie runt 2 tiden och så tog vi oss ner till stan för en söndags fika..  ovanligt lite folk som fika idag ? eller så är de ingen som går till tant grön där vi hamnade idag.. dock gjorde inte de mej något, kan lätt bli jobbigt om 50 personer ska fika och prata samtidigt hehe ! :)
Det blev iaf en blåbärs paj med massa vanligsås... mm så gott.. kommer inte ens ihåg när ja åt de senast  :)!
Fick föresten en jätte söt å lite kul present av Natha som hon köpt nu när hon va utomland.. är en slags tavla i tyg som de står baby på överst å sen är de 5 små klädnypor som man antigen kan hänga bilder i eller så saker som har med bebisen att göra.. så gulligt ..tack gumman <3 
 

Vid 4 tiden så begav i oss igen iaf.. körde hem Natha och sen blev det ett par timmar med S..
Helt otroligt att denna lille där inne vägrar hälsa på mina vänner hehe.. Men när S la handen på magen idag så är de hel okej att sparka på..  Hur kan detta lilla pyre veta när de e mamma hand, pappa hand eller vän hand på magen ? .. lite komiskt ;)
Vart otroligt livlig där inne nu under kvällen.. ett tag fundera ja nästan om han höll på att slå sej ut, kändes nästan så ett tag när han lyckades sparka så långt ner !
Just nu har han något slags gympa pass igen..  men vi ska nog snart försöka sova :)

Lagade en mkt god och lätt gryta idag som min mor tipsa om då jag som sagt inte fått tillbaka min matfantasi. Känner mej inte sugen på något å ibland på allt !
Den va iaf billig att laga och lätt och gick ganska så snabbt oxå...
Just nu ligger receptet i köket, men ska försöka komma ihåg att lägga in det här imorgon om det är något mer än jag som får stopp i mathörnan i hjärnan ;)

Nu ska jag iaf lägga mej ner och sätta på One tree hill som det äntligen hade kommit ut nya avsnitt av ;D Säsong 8 avsnitt 1 och 2.. yääzz!!  Nu är det höst på riktigt när alla serier drar igång efter sommar uppehåll.. å ingen är gladare än serie nörden frida ;) haha.. Slutade ju sååå spännande förra gången oxå i oth !

Hoppas alla har haft en lika trevlig och mysig helg som jag !

kram

Bjuder på en gammal bild på mej å Natha... undra om den inte är så långt tillbaka som 2007  :p
Länge sen är de iaf :)
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback